Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Tag2


Tag2

Znalazłam coś pięknego, długiego i super zajmującego czas, którego trochę dużo

Do tych, którzy mają jakiś wpływ na pogodę- dziękujemy, za białe święta, ale chodziło nam raczej o Boże Narodzenie, nie Wielkanoc....

1.Imię: Ania

2. Data urodzin: 30.03.94
3. Miejsce urodzenia: Bydgoszcz
4. Gdzie aktualnie się znajdujesz: W swoim pokoju
5. Kolor oczu: Brązowo-czarne
6. Kolor włosów: U góry prawie czarne, przez większąść długości brązowe, dalej rudo-blond
7. Wzrost: 170
8. Rozmiar buta: 40-41
9. Prawo czy leworęczny: Leworęczna
10. Znak zodiaku: Baran
11. Stan cywilny: Dziesięciokrotna rozwódka xD
12. Ksywki: lepiej nie, jeszcze wejdą do szerszego użytku
13. Rodzeństwo: na chwilą obecną- nie. Zapytajcie za jakieś pół roku.

RZECZY MNIEJSZEJ WAGI

14. Co robiłeś wczoraj?: Zanik panięci krótkotrwałej.... ah, tak. Byłam w GP
15. Co zamierzasz jutro?: Świętować Wielkanoc.

16. Czego teraz słuchasz?: "Valley of Fear" Via Mistiki
17. Jaki kraj chciałabyś najbardziej odwiedzić?: USNA, Australię, Szwecję, Czechy albo Niemcy xD
18. Czego się najbardziej obawiasz?: W chwili obecnej? Że nadzieję się na kaktusa, który siedzi obok mnie w roli odpromieniwowacza.
19. Co masz na sobie?: Malinową bluzę, zieloną koszulkę i dżinsy (trochę uglinione).
20. Jak byś był kredką to jakiego koloru?: Fioletową
21. Jak byś był narzędziem ogrodniczym to jakim?: Motyką. Nie wiem czemu.
22. Jak byś był znakiem interpunkcyjnym to jakim?: Średnikiem, bo żadko go używam xD
23. Czego nie powiesiłbyś u siebie w pokoju?: Żadnej części żadnego martwego stworzenia
24. Co masz pod łóżkiem?: bałagan. A konkretniej leksykon, gazetę, zeszyt, zdjęcia i... szachy?!

25. Jedna czy dwie poduszki, pierze czy bawełna?: Jedna z pierza i 12 bawełnianych
26. Bojówki czy spódnica?: Bojówki
27. Jakim jesteś smerfem?: Smerfetką :D
28. Czy jesteś wampirem?: Oczywiście, tu mnie macie. "Kreeeew.... czuję kreeeeew"


CZY JESTEŚ…

29. Łatwy?: Nie.
30. Sam?: Dobijające, doprawdy dobijające
31. wyrozumiały?: A jak :D

32. Arogancki?: Czasami 

33. Niepewny?: Żadko
34. Interesujący?: Yeah :D

35. Przyjacielski?: Tak 
36. Mądry?: Inteligentna  
37. Humorzasty?: Niestety
38. Dziecinny?: Troszkę
39. Niezależny?: Nie.
40. Stabilny emocjonalnie?: Taaak?
41. Nieśmiały?: Czasami....
42. Atrakcyjny?: A jak!
43. Łatwo nudzący się?: nieee
44. Odpowiedzialny?: W miarę
45. Smutny?: Czasem
46. Obsesyjny?: Tak, mam obsesję na punkcie.... siekier i młotów pneumatycznych... a nie, sorry, to była piła...
47. Maniakalnie obsesyjny?: TAK!
48. Psychol?: TAAAAAK!

JAKIE JEST…
49. Twoje dziedzictwo: Jak to dzieciństwo
50. Twoje słabości?: eee?
51. Twoje lęki?: eeeeeee?!
52. Twoja ulubiona pizza?: Hawajska
53. Twój nastrój teraz: Nastrojowy

54. Twoja muzyka?: Moja muzyka?! No nie no, czasem poprzdąkam na gitrarze, ale żeby od razu moja muzyka..... xD
55. Twój smak?: Nie wiem, nie próbowałam xD
56. Twoje włosy?: Kręcone, ostatnio nawet częściej ujarzmione

57. Twój zapach: Rexona

58. Twoja ulubiona gwiazda: Yyyy.... nie wiem
59. Twój komunikator?: Gadu-Gadu, AIM, Gmail Chat

60. Twoja pierwsza myśl rano?: Wyrzucić komórkę przez okno
61. Twoja najlepsza fizyczna cecha?: Yyyy... zonk....
62. Twój czas na łóżko?: Gdy jestem śpiąca
63. Czego najbardziej żałujesz?: Że się za to wzięłam
64. Twój talizman?: pies. cokolwiek. ale pies.
65. Twój ulubiony cytat? 'There is only one thousand millions ways to the never-never land"
66. Najgorszy kawałek jaki kiedykolwiek słyszałeś: "Masz najpiękniejszy tyłek na świecie" jakieś tam Niemki
67. Ostatnia rzecz jaką jadłeś?: Mazurek
68. Ostatnia rzecz jaką powiedziałeś?: "taaaaak"
69. Najlepszy kawałek jaki kiedykolwiek słyszałeś?: Lots of
70. Jakie buty nosisz na codzień?: Trampki.
71. Najbardziej wstydliwy moment?:
72. Twój pokój?: Fioletowo-zielono-żółto-niebieski. A ten nowy jeszcze bez podłogi tynku i takich tam bzdur
73. Twój cel w życiu?:
74. Bohater filmu/książki z jakim się identyfikujesz: main charakter "Ring'u" (chociaż tego nie oglądałam, ale to swoją drogą...)
75. Słowo, które pierwsze ci przyjdzie na myśl: Słowo

CZY KIEDYKOLWIEK…

76. Zawiodłeś przyjaciela?: A ich się pytajcie
77. Miałeś romans z przyjacielem?: Nie.
78. Odrzucony?: Tak.
79. Zakochałeś się?: Tak.
80. Pożądałeś?: Nie.
81. Wykorzystałeś?: NIE!
82. Byłeś wykorzystany?: Nie
83. Oszukałeś?: Nie
84. Byłeś oszukany?: Może...
85. Zrobiłeś coś czego żałujesz?: Tak
86. Kochałeś kogoś do łez?: Tak
87. Paliłeś? : Nie
88. Zalałeś się w trupa?: Nie.
89. Złamałeś prawo?: Tak. Przechodząc nie na pasach.
90. Złamałeś kość?: Eeee
91. Sciągałeś?: Tak
92. Odchudzałeś się?: Niby myślę o tym, ale...
93. Grałeś w “ prawda ” albo “ żądanie ”?: Nie
94. Rozśmieszyłeś kogoś?: Tak
95. Zasmuciłeś kogoś?: Tak
96. Całowałeś kogoś nieznajomego?: Jasne, pięć razy dziennie
97. Biłeś się?: Nie aż tak bardzo...
98. Sypiałeś nago? Nie
99. Jechałeś w radiowozie? Nie.
100. Leciałeś samolotem? Razy dwa
101. Byłeś bliski śmierci? Nie
102. Byłeś w saunie? Tak
103. Byłeś na solarium? Nie
104. Pływałeś w oceanie? Nie
105. Brałeś narkotyki? Nie
106. Grałeś w gry rozbierane: Nie
107. Jak tak, to z innymi ludźmi: --
108. Byłeś zmelanżowany czy zatruty?: Nie
109. Dokuczałeś komuś?: Tak
110. Byłeś pobity?: Nie
111. Rozważałeś kariere gangstera?: Codziennie. Księdza też.
112. Rozważałeś karierę dziwki?: Jasne. I gangstera i księdza...

KIM BYŁA OSTANIA OSOBA Z KTÓRĄ…

113. Z kim ostatnio gadałeś? Mama
114. Z kim ostatnio gadałeś przez telefon? Mama
115. Z kim ostatnio gadałeś przez komunikator/mail? Graga
116. Z którą się śmiałeś? Daniel
117. Całowałeś się? --
118. Kto ci serce złamał? -no takich danych tu nie ujawniamy-
119. Kto cię całował --
120. Z kim spałeś? --

O TOBIE…

121. Farbowałeś włosy? Nie.
122. Masz szkła kontaktowe? Nie.
123. Masz tatuaże? Nie.
124. Masz kolczyki i ile? Nie
125. Masz samochód? Nie
126. Masz Kamerkę netową? Tak
127. Możesz odczepić się od tego chrzanionego kompa? TAK
128. Lubisz parki (takie z drzewami )? Tak
129. Lubisz cmentarze? TAK!
130. Lubisz plaże pustą czy z setką ludzi? Pustą.
131. Lubisz szkołę/uczelnie? Taaak
132. Zbierasz coś? Tak
133. Pracowałeś? W domu
134. Lubisz zakupy? Tak
135. Lubisz imprezy? Z małą liczbą znajomych ludzi
136. Palisz? Nie
137. Lubisz piwo? Nie
138. Spiewasz? Czasem
139. Miałeś wypadek? Nie.
140. Zakochałeś się? Yeah
141. Chcesz iść na studia? Tak
142. Lubisz(lubiłeś LO)? ???
143. Chcesz zawrzeć związek małżeński? Tak, nawet zaraz teraz tylko z odpowiednią osobą :D
144. Wierzysz w siebie? Tak
145. Masz odchyły? ???
146. Myślisz że jesteś atrakcyjny? A jak xD
147. Jesteś hipochondrykiem? Że kim ja proszę?!
148. Dogadujesz się z partnerem? Bez komentarza
149. Lubisz burze? Tak
150. Grasz na czymś? Na gitarze
151. Masz lampę z lawy? Nie
152. Sypiasz z maskotką? Tak, z całym stadem różowych My Little Pony, przejrzeliście mnie xD

CO LUBISZ...

153. Pepsi czy Cola: Pepsi.
154. McDonald's czy KFC: Mc
155. Randka pojedyncza czy grupowa: Pojedyncza
156. Adidas czy Nike: Nike
157. Lipton Ice Tea czy Nestea: Nestea.

158. Czekolada czy vanilla: Czekolada.
159. Cappuccino czy Kawa: Cappuccino
160. Kurczak czy ryba: Kurczak
161. Majtki czy stringi: Co za pytania....
162. Majtki czy bokserki: CO TO ZA PYTANIA?!
163. Cukierki czy guma: Guma

W CIĄGU OSTATNIEGO MIESIĄCA…

164. Piłeś alkochol? Nie.
165. Paliłeś ? NIE.
166. Brałeś drugi? Nie.
167. Uprawiałeś sex? Nie.
168. Odpadłeś? Nie
169. Miałeś randkę? Nie

170. Byłeś w centrum handlowym? Tak
171. Zjadłeś całą paczkę czekolady? Na spółę
172. Jadłeś sushi? Nie
173. Byłeś na scenie? Nie
174. Byłeś w pogo? Nie
175. Byłeś na desce/rolkach/surfowałeś/jeżdziłeś na snowboardzie? Na rolkach
176. Piekłeś ciastka? Tak. I źle się to skończyło
177. Odchudzałeś się? Naprawdę miałam szczere zamiary....
178. Farbowałeś włosy? Nie
179. Ukradłeś coś? Nie

U KOBIETY/FACETA…

180. Kolor oczu: Raczej ciemne...
181. Kolor Włosów: Raczej jasne...
182. Włosy długie czy krótkie: Raczej krótkie...
183. Wzrost: Wyższy ode mnie
184. Waga: Zależy
185. Marka ciuchów: eee?
186. Miejsce pierwszej randki: Dworzec Centralny xD
187. Miejsce pierwszego pocałunku: Za monopolowym xD
188. Tatuaże kolczyki: Niee

CZY WIERZYSZ W…

189. Krasnoludki?: Niee?
190. Kosmitów?: Chyba tak
191. Anioły?: Chyba taaak
192. Niebo?: Możeee
193. Piekło?: Możeee
194. Boga?: Sama nie wiem
195. Siebie?: Tak :D:D:D
196. Duchy?: TAAAAK!!!!!!!!!!!!
197. Miłość?: Tak
198. Miłość od pierwszego wejrzenia? Taaak.
199. Wróżkę zębuszkę?: Nie?
200. Wiedźmikołaja?: CO?!
201. Duchociastną kaczkę?: CO?!
202. Amorki?: Nie
203. W magię?: Troszeczkę

TWOJA PRZYSZŁOŚĆ

204. Studia? Tak
205. Kim chcesz być w przyszłości?: Księdzem albo zgarniaczem trawników z chodników. Albo weterynarzem. Albo treserem psów. Albo pracownikiem RSPCA. Albo hodowcą psów.
206. Z kim chcesz spędzić resztę życia?: Z tzw "księciem z bajki"
207. Gdzie chcesz wziąć ślub?: W Las Vegas xD
208. Chcesz mieć duży czy mały ślub?: OLBRZYMI! :D
209. Gdzie chcesz spędzić miesiąc miodowy?: Jakaś ładna wyspa nienawiedzana przez kataklizmy.... Kanary?
210. Chcesz mieć dzieci?: Tak
211. Ile chcesz mieć dzieci?: Dwójkę?
212. Jakie dasz im imiona?: Nie wiem
213. Gdzie chcesz spędzić życie?: Obojętnie, ważne z kim.
214. Jak chcesz umrzeć?: Ze starości

Zamęczyłam was, wiem. Ale to jest pewiem sposób na spędzanie czasu... WESOŁEGO ZAJĄCA!


Głosuj (0)

xxx 22/03/2008 20:57:34 [Powrót] Komentuj



Interesting... Ile rzeczy o tobie nie wiedziałam...
Graga 24/03/2008 17:35:19
| brak www IP: 83.8.127.68

Naprawdę musiało Ci się nudzić :) (mi też ,bo to przeczytałam)
Nika 23/03/2008 19:22:23
| brak www IP: 87.113.79.39







|



Księga

Ksiega Gości
Dodaj do Księgi

Statystyka

Było tu już 28892 osób.

O mnie

Jestem trzynastoletnią mieszkanką Bydgoszczy. Swój wolny czas zwykle poświęcam słuchaniu muzyki (niewolny z resztą też) i zajmowaniem się psami. Lubię słuchać Evanescence, Nightwish, The Veronicas, Linkin Park, Limb Bizkit, Avril Lavigne, Kelly Clarkson, Hilary Duff (szczególnie nowe piosenki) i wielu, wielu innych wykonawców.
Chodzę do 1 gimnazjum do klasy dwujęzycznej(zwanej po prostu "a").
Znacie mnie pod różnymi pseudonimami, ale większośc z was zna mnie w realu.
Chcecie wiedzieć więcej? Zapraszam do czytania niezwykle długiego tagu, zamieszczonego kilka notek temu.
Na blogasku.pl jestem nowa i wielu jeszcze rzeczy nie wiem, ale z czasem mój blogasek będzie się udoskonalać.
Jak na razie, to dziękuję Amelie za szablon :]

Jestem jak wiatr- zmienna.
Jestem jak ogień- trudno mnie zgasić.
Jestem jak woda- ponad 70% Ziemi [XD]
Jestem jak gwiazda- jasna, na ciemnym tle.
Jestem jak piasek- raz ciepła, raz zimna.
Jestem jak wulkan- gotowa do wybuchu.

Pamiętliwa jak koń.
Przyjacielska jak pies.
Tajemnicza jak kot.

Podobna do Sata- gotowa do sprzeczek.
Podobna do Belli- honorowa.
Podobna do Tosi- przyjacielska.
Podobna do Gagata- chodząca własnymi drogami.
Podobna do Tofka- skryta.

Gdybym była kolorem, byłabym fioletowym.
Gdybym była żywiołem, byłabym wodą.
Gdybym była planetą, byłabym Saturnem.
Gdybym była litarą, byłabym ‘X’.
Gdybym była drzewem, byłabym wierzbą.
Gdybym była zmysłem, byłabym słuchem.
Gdybym była miejscem, byłabym lasem.
Gdybym była smakiem, byłabym czekoladowa.
Gdybym była porą dnia, byłabym wschodem słońca.
Gdybym była porą roku, byłabym jesienią.

Linki

DeviantARTy
Basi
Amelii
Fora, na których mnie znajdzie
5th-> jako Ankka
3rd -> jako Doggerka
4th-> jako annie
1nd -> jako Westinka
2nd -> jako Ania&Tosia
Opowiadania
3rd
2nd
1st

Znajomi






***
Szablon zrobiony przez: